23 noiembrie 2006

Episodul 4: Cris-Tim

Undeva la sfarsitul lunii septembrie anul curent (2006) a avut loc in incinta liceului Petru Poni de pe Bd. Timisoara o “Bursa a locurilor de munca pentru tinerii absolventi”. Acolo cu mult fast si multa publicitate au participat vreo 50-60 de firme. Marele pacat al acestui eveniment a fost acela ca numarul reprezentativ de posturi oferite la acest targ erau acelea de zugravi, faianteri, cofetari, ospatari, macelari, croitorese si lista poate continua cu astfel de job-uri subcalificate din punct de vedere al pregatirii si personalitatii mele.

Acolo, bineinteles ca am facut o impresie foarte buna asupra reprezentatilor diverselor firme, mai ales datorita poftei mele de vorba si a calitatilor mele oratorice :P. Cum ma adresam unui anumit reprezentant al unei firme, cum celelalte persoane din jurul acesteia, de la alte companii imi solicitau si ele CV-ul meu, intuind in mine un promitator agent de vanzari sau mai stiu eu ce altceva. Care va sa zica am facut un show de zile mari si am atras atentia angajatorilor. Cum m-au vazut deschis la discutie si entuziasmat poate de acest eveniment, televiziunile prezente au tabarat pe mine, care mai de care, pentru interviuri. Poate ca ar fi timpul sa mentionez ca eu nu cunosc nici jena, si nici rusine, iar cand nu ma descurc, nu ezit nici sa cer ajutorul celor din jurul meu. Asa sunt eu…o fi bine…o fi rau…asta sunt. Asa…revenind la Cris-Tim…acolo printre numeroasele firme prezente se afla si producatorul numarul 1 de mezeluri in Romania, cum le place lor sa se auto-intituleze. Probabil am creat o impresie buna doamnei angajator astfel incat la inceputul lunii octombrie am fost chemat pentru un interviu la sediul lor. Cu regret am aflat acolo ca am fost solicitat pentru un post in departamentul lor de IT (daca il putem numi asa) unde ar fi trebuit sa ma ocup de depanarea sistemelor acestora, de retelistica, de administrare server si sa predau vreo 3 luni Office Excel unor angajati de-ai lor care nu au mai avut contact pana acum cu aceasta aplicatie. Sediul Cris-Tim daca nu stiati se afla pe Bd. Bucurestii Noi (e continuarea Bd.-ului Grivita) nr. 140 [adica la mama naibii]. Deoarece sarcinile postului nu m-au satisfacut si nici salariul oferit (300 euro/luna) a trebuit sa ii refuz.


- Ionut J.

1 comentariu:

Anonim said...

toate companiile care au sediul in afara orasului au masina proprie care asigura transportul angajatilor. iar salariul...e ok pt o pozitie de entry level