12 noiembrie 2006

Jobfest 2006

Alt targ de joburi, intre 15 si 17 noiembrie, la Cercul Militar National. Detalii, lista participantilor, sunt disponibile la adresa jobfest.ro

Update: am fost vineri. Parca sa zic ca targul anterior, de la Sala Palatului, a fost mai interesant. Bogdan spune in comentarii ca la Cercul Militar au venit companii de top din Romania, asa este, dar la cel de la Sala Palatului au fost mai multe astfel de companii, de ex IBM, Microsoft, Cosmote, Zapp, Xerox, mai multe banci, etc, care aici au lipsit. Acest targ s-a bucurat de prezenta Oracle, care n-a fost la celelalte, si de prezenta multor firme de recrutare. Era insa mai inghesuiala, si mai putin loc la standuri.

Nu mi-a placut ca de ex multe firme spuneau "nu e nevoie sa ne lasati CV-ul, intrati la noi pe site si completati acolo si puteti aplica la joburi tot de acolo". Atunci de ce ai mai platit bani sa ai stand aici, si de ce am mai venit eu la targ? Nu ca sa vorbesti fata in fata cu eventualii candidati, nu ca sa vorbesc cu cineva de la HR si sa-si spun ce am de spus?

4 comentarii:

Anonim said...

E mai mult decat un targ de joburi - este un eveniment de cariera la care participa companiile de top din Romania.

Anonim said...

De ce te-ai atacat? Esti tu organizator sau reprezinti vreo firma expozanta de acolo? E un pur si simplu un targ de job-uri.

nwradu said...

Am updatat postul cu parerea mea despre acest eveniment. Nu a fost rau, ba chiar au fost cateva firme pe care nu speram sa le vad la astfel de targuri... dar cred ca a fost prea curand dupa celelalte. In ultima luna cred ca au fost 3 astfel de targuri.

Bogdan, multumesc de linkul de la tine de pe site.

Anonim said...

Toamna este sezonul preferat pentru astfel de evenimente - anul acesta este unul deosebit cresterea economica inregistrata de Romania inseamna atat locuri de munca cat si nevoia de resurse umane competitive.