26 decembrie 2006

Episodul 6 - Vodafone (Collection Officer)

Acest post mi-a fost propus de catre firma Lugera & Makler, firma de recrutare si plasare a fortei de munca. Din cate am aflat, postul are trei mari indatoriri, sau sarcini:


1. contactarea clientilor rau-platnici, sau mai bine zis datori, pentru a-i instiinta si a le reaminti ca trebuie sa-si plateasca facturile restante;
2. incercarea de a-i determina pe clientii ce vor sa-si rezilieze contractul cu firma de telecomunicatii Vodafone de a nu face acest lucru, de a nu parasi reteaua Vodafone;
3. oferirea de diverse informatii privitoare la contractul cu firma Vodafone si informatii despre facturi.

In linii mari astea am inteles ca ar fi principalele indatoriri ale postului de Collection Officer. Din cate am aflat, toate aceste sarcini trebuie realizate intr-o maniera diplomatica, calma, fara amenintari sau violente verbale, insa, prin natura job-ului pot face urmatoarea remarca: inevitabil te vei intalni cu diversi clienti furiosi, nervosi, care vor adresa injurii, care vor ridica tonul, care vor folosi violenta verbala si deci, inevitabil te vei incarca cu “energie negativa”. Stiti ca este o sarcina dificila…aceea de a cere bani, adica aceea de a-i comunica clientului ca va este dator si ca trebuie sa va plateasca serviciile si ca trebuie sa scoata bani din buzunar pentru a achita factura. Una peste alta, eu o vad ca pe o meserie dificila, solicitanta din punct de vedere nervos, si care ar trebui recompensata pe masura. Nu pot sa va ofer informatii cu privire la pachetul salarial, deoarece nu am ajuns in acel stadiu in care se face negocierea salariului. Cam atat va pot spune despre postul de Collection Officer din cadrul companiei Vodafone.


- Ionut J.

Din cate stiu, si Zapp are posturi asemanatoare, banuiesc ca si celelalte companii de telecomunicatii.

1 comentariu:

Anonim said...

hello
mai stii cumva cu ce alte agentii de recrutare mai lucreaza vodafone?
(in vanzari ma interesa un post)

fleure_21@yahoo.com