25 octombrie 2006

Targ de joburi.

Intre 27 si 28 octombrie, la Sala Palatului, intre 10 si 18, targul Hipo - Angajatori de TOP. Detalii pe http://www.hipo.ro/index.php/angajatoriDeTop

Update: am fost, am vazut, am lasat CV-uri. Nu mi s-a parut cine stie ce. Prima concluzie: cine stie programare bine, nu moare de foame. Eu nu stiu, asa ca next! A doua concluzie: nu se cauta ingineri, cel putin nu pt inginerie. Sau din companiile care au fost prezente, nu cauta nici una. Daca nu stii programare sau baze de date, ti se ofera posturi de tehnician, raspunzator la telefoane, datator cu ciocanul intr-un xerox stricat... de parca iti trebuie mare diploma pt asta. Si un delfin dresat ar putea face acel job. A treia concluzie: 80% din cei de pe acolo aveau niste CV-uri jenante: prost paginate, scrise aiurea, fonturi bizare... jenant. Cand acel CV te reprezinta intr-un loc care iti poate aduce bani, ai zice ca poti depune mai mult de 8 minute efort ca sa-l faci mai aratos. Multi nu pot. Numarul patru: un astfel de eveniment este plictisitor si obositor, si nici macar nu mi s-a parut foarte mare.

3 comentarii:

Anonim said...

Salut, am dat de blogul tau intamplator si m-am gandit sa-ti lansez urmatoarea intrebare: cum ar tb sa fie Angajatori de TOP ca sa nu spui ca "n-a fost cine stie ce" : ). te intreb pentru ca chiar vreau sa-l facem mai bun.

Multumesc anticipat pentru raspuns. Daca poti sa dai un cc la cristian.hossu@catalyst.ro as aprecia mult.

Cristian
"organizator" : )

nwradu said...

Salut. Iti voi trimite un mail in curand, in care voi detalia mai mult parerea mea despre acest eveniment si ce a fost bine si ce a fost rau.

Unknown said...

A doua editie a targului Angajatori de Top va avea loc anul acesta pe 13-14 aprilie la Sala Palatului.
Se anunta sa fie mai bine decat anul trecut.
Te asteptam!