15 octombrie 2006

Episodul 1: Procter&Gamble

[cititi intai Prologul]


Bineinteles ca a urmat un interviul la firma mama, P&G (au sediul in Pipera, in Iride Business Park, B-dul. Dimitrie Pompei nr. 9-9A). Acolo am fost intervievat de sefa departamentului unde ar fi urmat sa lucrez in cazul in care as fi fost angajat. Acolo am aflat mai multe detalii despre postul in sine. Era vorba despre Departamentul de Achizitii (Purchasing Department cum le place reprezentatilor de Resurse Umane sa le numeasca…de parca romaneste nu mai stiu…de cand cu firmele astea straine am uitat sa vorbim romaneste). Ce inseamna asta…sa zicem ca P&G avea nevoie de fluturasi sau avea nevoie de servicii de promovare a produselor lor, atunci ma punea pe mine si pe altii ca mine din cadrul acestui departament de Achizitii, sa iau legatura cu firme care se ocupa cu fabricarea de fluturasi publicitari sau cu firme de promotii si sa achizitionez aceste produse, respectiv servicii.

Salariul era de 12 milioane, pentru post de incepator (entry-level). La interviu am fost intrebat tot felul de intrebari pentru a fi evaluat si apreciat, cand in engleza cand in romana (am inteles ca P&G are multi angajati straini care lucreaza aici in Romania). Tipa care m-a intervievat mi s-a parut speriata, cred ca am timorat-o cu personalitatea mea puternica. Dupa interviu a ramas ca ma suna in cazul in care voi fi ales pentru acel post. Pana la urma n-a fost sa fie…probabil aia cautau o “leguma”, nu un tip dezinvolt….cine stie. [ : ]


- Ionut J.



Daca nu ma insel, cei de la P&G l-au rugat si sa tina secret detaliile despre post si salariu. Dar noua nu ne pasa :))

1 comentariu:

Anonim said...

Totusi iti mai amintesti cam ce intrebari ti-au pus? Urmeaza sa merg si eu la ei pentru un interviu si eram curioasa la ce ar trebui sa ma astept. Mersi!