04 decembrie 2007

Impresii dupa Angajatori de Top 2007

Am vrut sa scriu acest post dupa ce am fost la targul Angajatori de Top de la Sala Palatului de la sfarsitul lui octombrie, dar nu am avut timp. Totusi, o fac acum, desi e posibil sa fi uitat unele chestii pe care atunci am vrut sa le precizez. In idei scurte asa:

- cel mai bun targ la care am fost pana acum. Felicitari celor care l-au organizat. Foarte multe firme, foarte variate domeniile, iar cei cu care dialogai erau in majoritatea cazurilor foarte comunicativi si atenti cu toate persoanele, nu doar luau un CV si il aruncau intr-o cutie, ca in alte cazuri.

- firmele parca au luat mai in serios recrutarea prin astfel de evenimente si imaginea pe care o prezinta posibililor viitori angajati. Am primit o agenda foarte frumoasa de la Bancpost, pixuri de la mai multe firme, o sacosa bizara si inutila de la Carrefour, un puzzle tridimensional de la Rompetrol, tot felul de brosuri, cataloage si pliante de la alte firme, carti de vizita, etc.

- cel mai mult mi-a placut la Orange: cei de la acel stand vorbeau rapid si la obiect cu cei care lasau CV-uri, si pe un stil mai personal. Te intrebau concret ce faci in actualul post, ce vrei sa faci, de ce, cereau lamuriri despre ce nu intelegeau in CV. Aveai impresia ca iau in seama fiecare candidat si n-au venit sa stea atatea ore la targ pentru ca au tras lozul ghinionist cand s-au ales participantii.

- dezamagit am fost la HP, care nu acceptau CV-uri. Mi-a zis respectiva doamna ca nu are ce face cu el, mai bine sa-l dau la alta firma decat sa-l arunce ea la gunoi. Macar a fost sincera, chiar daca brutala. Metoda de aplicare la HP este in continuare doar prin Internet, completand chestionarele lor si aplicand la posturile pe care le vrei. Am scris si altadata ca o astfel de aplicatie, desi ideala din perspectiva angajatorilor, mie mi se pare aiurea. Daca tot inchiriezi un stand la targ si vii acolo, ia CV-uri, vorbeste cu candidatii, vezi cum se prezinta acestia, cum deschid gura, cum arata. Altfel puteau sa lipeasca un poster cu "pt HP aplicati pe net" scris in el si era gata treaba.

- din pacate si aici erau prezente putine firme care sa doreasca ingineri. Majoritatea pun egal intre a fi inginer si a fi bun pe domeniul IT. Probabil ca sunt buni inginerii si pt IT, dar nu vor toti sa faca suport tehnic si call center, sau sa fie administratori de servere. Chiar asa putina inginerie adevarata sa fie in Romania, sau oare e restransa doar la firme mici ce nu-si permit sa vina la astfel de targuri?

- prezentarile de firme erau si acum in vreo 2 sali adiacente, dar nu te mai agasau asa tare ca altadata invitandu-te in sala. Poate ar trebui sa se renunte de tot la ele.

4 comentarii:

Anonim said...

VA RUGAM SA ACCESATI URMATOAREA ADRESA:

http://moldoveanumihai.blogspot.com/

Veti regasi povestea socanta a unui om NEVINOVAT, condamnat totusi la 25 de ani inchisoare.

Numele lui este MOLDOVEANU MIHAI si se afla in prezent in Penitenciarul de Maxima Siguranta Rahova. A executat deja 10 ani din pedeapsa.

Credeti ca povestea lui se mai poate face auzita?

Pentru orice idée, informatie, gand bun sau sugestie cu privire la modalitatea in care o persoana nevinovata, condamnata definitiv, ar mai putea fi pusa in libertate, va rugam sa il contactati, fie personal, la Pnt. Rahova, Sos. Alexandriei nr. 154, sector 5, Bucuresti, fie la urmatoarea adresa de e-mail: moldoveanu_libertate@yahoo.com.

radiowhisper.com said...

Buna Ziua!
Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper - un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la asculta.whisper@yahoo.com, pentru a discuta mai multe.

www.radiowhisper.com
Multumesc,
Cu stimă Vlad!

Masaj erotic Bacau said...

un blog interesant am citit cateva postari froarte bune

contracte de munca in strainatate 2013 said...

Pe IT in general lumea pune accent pe juniori, incepatori, pentru ca le dau un salariu mic si apoi ii invata, promoveaza si mai pun si un * pe undeva prin contract sa ramai la ei o perioada destul de lunga...